Hantu Dalam Lif? (^_^)

8:49:00 pm Yana Yani 0 Comments

Cuba bayangkan keadaan ni...

Korang naik lif seorang diri lepas tu lampu tiba-tiba dok "lip lap". Mungkin time tu jantung dah start "dup dap" laju. Lepas tu tiba-tiba lampu tu padam! Jeng jeng!

Rasa nak pengsan dah mula terasa. Lepas tu lampu terbuka balik dan korang perasan ada orang lain dalam lif tu dengan korang dalam pakaian yang automatik buat korang cakap, hantu!

Time tu segala perasan mula muncul! Takut sangat! Lebih menakutkan bila "hantu" tu pandang korang dengan pandangan yang nauzubillah! Lagi bertambah menakutkan bila dia menjerit pula dekat korang!

Wahahaha!

Agak-agak kalau situasi macam tu terjadi dekat korang, korang takut tak?

Aku confirm pengsan! Lemah beb bab-bab benda macam ni!

Tapi tu semua hanyalah satu rancangan TV di Brazil yang mengenakan orang, Programa Silvio Santos. Biasannya rancangan macam ni kalau kita tengok agak light aje, tapi yang ni memang boleh buat orang mati sakit jantung!

Klik sini untuk bacaan lanjut

Paling kesian tengok respons orang yang dikenakan tu. Aku boleh bayangkan kalau aku dekat tempat dia orang. Dah lah aku pun hari-hari terpaksa naik lif!

Tapi aku solute lah budak yang pegang watak hantu tu! Menjadi betul!

Cubalah korang tengok!

Opps! Sebelum tu nak bagi amaran. Pesakit jantung dan ibu mengandung dilarang sama sekali menonton klip video ini! Peace no war! (^_^)


Sumber: Yahoo News

0 dah komen (^_^):

PERHATIAN:

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang ditinggalkan. Setiap komen yang ditinggalkan adalah pandangan peribadi anda sebagai pembaca dan tidak menggambarkan pendirian penulis.

Penulis mempunyai HAK untuk tidak menyiarkan sebarang komen yang berunsur PENGIKLANAN, RACISM, LUCAH atau yang sewaktu dengannya.

Dengan membaca dan meninggalkan komen, penulis menganggap anda sudah MEMAHAMI kesemua yang tercatat di dalam PENAFIAN

Untuk sebarang cadangan atau pertanyaan, klik HUBUNGI SAYA

✿ Yana Yani ✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...