Akhirnya! (^_^)

10:40:00 pm Yana Yani 0 Comments

Akhirnya sampai juga aku ke Putrajaya!

Klik sini kalau nak tahu lebih tentang Putrajaya

Eleh, tak kan tu pun nak kecoh satu dunia, ye dak? Bukan apa, aku dah lama tak ke sini. Kali pertama pergi sebelum kahwin, tu pun ke Alamanda Putrajaya aje. Lepas tu tak pernah pergi lagi.

Hari Sabtu hari tu Encik suami bawa kami ke Putrajaya. Itu pun secara rahsia! Memang tu perangai "pelik" Encik suami yang tak pernah nak beritahu ke mana hala tujuan bila berjalan.

Kali ini dia "seret" sekali adik-beradik aku (kecuali Dayah dan Annur) termasuk Mak dan Abah. Seronok juga bila berjalan ramai-ramai macam tu. Bukan selalu pun kan!

Sayangnya time sampai dah malam, so tak dapatlah nak tengok keindahan Putrajaya. Gambar pun tak dapat snap banyak.

Kalau dapat pun agak tak cantik, err aku betulkan balik ayat tu, bukan "agak" tapi "memang" tak cantik sebab pakai kamera murah! Hehe!


Apapun aku cukup kagum betul tengok hasil seni bangunan di sana. Jadi jakun sekejab! Sampai sakit leher dok toleh kiri kanan sebab nak tengok bangunan keliling. Hehe

Tapi yang paling penting sekali dapat mengukuhkan ikatan kekeluargaan!

P/S - Annur in reading, rugi kau tak join sama! (^_^) Abah belanja makan! Sedaaap!! 

0 dah komen (^_^):

PERHATIAN:

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang ditinggalkan. Setiap komen yang ditinggalkan adalah pandangan peribadi anda sebagai pembaca dan tidak menggambarkan pendirian penulis.

Penulis mempunyai HAK untuk tidak menyiarkan sebarang komen yang berunsur PENGIKLANAN, RACISM, LUCAH atau yang sewaktu dengannya.

Dengan membaca dan meninggalkan komen, penulis menganggap anda sudah MEMAHAMI kesemua yang tercatat di dalam PENAFIAN

Untuk sebarang cadangan atau pertanyaan, klik HUBUNGI SAYA

✿ Yana Yani ✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...