Yeah! Balik Kampung! (^_^)

2:07:00 pm Yana Yani 0 Comments

Malam ni kami sekeluarga akan bergerak balik ke kampung Mak di Kuala Lipis, Pahang. Rasa excited sebenarnya sebab dah lama juga kami tak balik kampung!

Kali terakhir balik kampung adalah Hari Raya Haji tahun lepas. Dah berapa bulan ye? Ada dekat setengah tahun juga dah tu! Wah, lama juga tak balik kampung!

Sebenarnya kami tak plan pun nak balik kali ni walaupun aku dah diberitahu lebih kurang 2 minggu awal daripada Mak yang dia nak balik ke kampung.

Ni semua gara-gara perangai Encil suami yang asyik kata, "Tengoklah nanti. Tak boleh janji!"

Malam tadi dia baru beritahu nak ikut balik kampung. Nasib baik aku dah apply cuti awal-awal sebab kesiankan Mak penat balik dari kampung nak jaga anak-anak aku pula.

Ni satu apa pun tak kemas lagi, balik kerja nantilah baru buat apa-apa yang patut. Apa yang pasti malam ni kami sekeluarga akan bertolak ke Kuala Lipis!

So untuk dua atau tiga hari aku tak akan update blog ni. Apapun doakan selamat perjalanan kami pergi dan balik ye!

Oo..balik kampung...Oo..balik kampung...hati girang! (^_^)

0 dah komen (^_^):

PERHATIAN:

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang ditinggalkan. Setiap komen yang ditinggalkan adalah pandangan peribadi anda sebagai pembaca dan tidak menggambarkan pendirian penulis.

Penulis mempunyai HAK untuk tidak menyiarkan sebarang komen yang berunsur PENGIKLANAN, RACISM, LUCAH atau yang sewaktu dengannya.

Dengan membaca dan meninggalkan komen, penulis menganggap anda sudah MEMAHAMI kesemua yang tercatat di dalam PENAFIAN

Untuk sebarang cadangan atau pertanyaan, klik HUBUNGI SAYA

✿ Yana Yani ✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...