Bubar Sudah! (^_^)

11:50:00 pm Yana Yani 0 Comments

Semalam tak sempat nak update blog disebabkan ketaksuban membaca novel sejarah. Hari ini baru habis baca setelah hampir 3 hari aku dok mengadap novel tersebut.

Aku akan cerita in details pasal novel tu dalam next entry. Sabar eh!

Hari ini nak cerita pasal pembubaran parlimen yang diumumkan oleh Perdana Menteri Malaysia yang ke-6, Dato' Sri Haji Mohamad Najib bin Tun Haji Abdul Razak pada lewat pagi tadi, 3 April 2013.

Sekaligus ia memberi laluan kepada Pilihan Raya Umum ke 13 dan bakal menjawab segala persoalan dan hala tuju negara yang tercinta ini.

Seperti yang semua sedia maklum, Piliharan Raya Umum ke 13 akan diadakan dalam tempoh 60 hari dari tarikh pembubaran.

Mengambil kira DUN Negeri Sembilan yang terbubar secara automatiknya pada 28 Mac yang lalu, maka tempoh akhir tarikh pilihan raya umum adalah pada 28 Mei 2013.

Klik sini kalau nak tahu lebih lanjut tentang proses Pilihan Raya Umum.

Jujurnya aku dah tak sabar nak menunaikan tanggungjawab aku kepada negara yang tercinta ini buat kali kedua! So excited!

Masa depan negara terletak di dalam tangan kita! Marilah mengundi!


0 dah komen (^_^):

PERHATIAN:

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang ditinggalkan. Setiap komen yang ditinggalkan adalah pandangan peribadi anda sebagai pembaca dan tidak menggambarkan pendirian penulis.

Penulis mempunyai HAK untuk tidak menyiarkan sebarang komen yang berunsur PENGIKLANAN, RACISM, LUCAH atau yang sewaktu dengannya.

Dengan membaca dan meninggalkan komen, penulis menganggap anda sudah MEMAHAMI kesemua yang tercatat di dalam PENAFIAN

Untuk sebarang cadangan atau pertanyaan, klik HUBUNGI SAYA

✿ Yana Yani ✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...