Aisy Ni! (^_^)

10:42:00 pm Yana Yani 0 Comments

Hari ini Dayana Hanna Aisy dah genap 1 tahun 4 bulan dan 8 hari atau nak lagi senang sikit cakap, Aisy dah 16 bulan! Wah, cepat betul masa berlalu.

Rasa macam tak percaya budak yang dok melasak dalam perut dulu ni dah muncul depan mata. Macam mana dia aktif dalam perut dulu, macam tu juga bila dia dah ada depan mata sekarang. Lasak!

Time dia tengah cover ayu macam gambar dekat bawah, bukan main lagi. Dok elok, sopan aje nampak. Siap bagi renungan yang menusuk ke kalbu lagi!


Tapi time dia tengah meligat, tak usah cakaplah! Mama belum sempat cakap jangan, tangan dia dengan sepantas kilat dah capai dulu! 

Pendek kata tak ada satu ruangan dekat rumah ni yang dia tak pernah terjah. Ada aje benda yang dia nak explorer. Tapi yang peliknya dia tak pernah rasa serik!

Tangan comel dia tu dah berapa kali tersepit laci meja solek. Tapi tempat tu juga yang dia akan pergi setiap hari! Paling dia suka ambil Mama punya lip balm. Mungkin tu aje yang paling senang capai! Hehe!

Kadang-kadang tu rasa macam kelakar pun ada bila dia siap dengan menjuih bibir sambil tangan memegang lip balm tu dekat dengan bibir. Macam tahu aje cara nak guna.

Mungkin juga sebab selama ni dah jadi pemerhati setia setiap kali Mama bersiap nak ke tempat kerja atau ke mana-mana. So dia nak try buat. Emm, tak lama lagi habislah alat solek Mama!

Tu belum boleh berjalan lagi. Kalau dah boleh berjalan, lagi pening Mama dia ni! Kadang-kadang tu dengar Abang jerit, "Ish, Aisy ni!"

Kalau dengar aje bunyi macam tu, mesti dia tengah kacau Abang dia main. Padahal dia dah ada mainan dia sendiri, tapi dia nak juga apa yang Abang dia pegang. 

Pun begitu, dialah penghibur Mama, Papa dan Abang. Walau kadang-kadang Mama dan Papa naik pening dengan "kepantasan" dia.

Apa yang pasti, We LOVE you so MUCH! (^_^)

0 dah komen (^_^):

PERHATIAN:

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang ditinggalkan. Setiap komen yang ditinggalkan adalah pandangan peribadi anda sebagai pembaca dan tidak menggambarkan pendirian penulis.

Penulis mempunyai HAK untuk tidak menyiarkan sebarang komen yang berunsur PENGIKLANAN, RACISM, LUCAH atau yang sewaktu dengannya.

Dengan membaca dan meninggalkan komen, penulis menganggap anda sudah MEMAHAMI kesemua yang tercatat di dalam PENAFIAN

Untuk sebarang cadangan atau pertanyaan, klik HUBUNGI SAYA

✿ Yana Yani ✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...