Bosannya! (^_^)

11:53:00 pm Yana Yani 0 Comments

Rasa bosan betul malam ni!

Paling tak best bila malam minggu macam ni ada perasaan bosan macam ni.

Encik suami ada annual dinner, anak-anak dah lama belayar ke alam mimpi.

Tinggallah aku melayanlah perasaan bosan seorang diri!

TV pun malam ni tak ada cerita best!

Kalau ada pun cerita Khurafat. Takut pula nak tengok! Dah lah tinggal seorang diri aje.

First time tengok cerita tu dekat rumah Mak. Tengok DVD (Original tau! Tak main lah cetak rompak!) Aku tengok pun banyak tutup mata.

Tak ada keberaniaan! Walaupun ada ramai orang kata cerita tu tak seram sangat.

Tapi pada aku kalau cerita tu buat aku teringat or terbayang aje, memang dah kategori seram lah!

Jujurnya aku ni berada dalam kategori penakut! Ego aje yang kadang-kadang buat orang tak dapat detect perasaan takut aku. Hehe!  

So pada siapa yang belum pernah tengok cerita ini, meh baca sikit sinopsis cerita Khurafat ni.

Khurafat mengisahkan perjanjian terlarang dan salah satu bentuk penyelewengan dalam aqidah Islam di antara manusia dan syaitan, sesuatu yang amat ditegah dalam agama Islam.

Klik sini untuk bacaan lanjut.

Tak larat pula aku nak type panjang-panjang. Hehe!

Kesimpulan yang aku boleh bagi untuk hari ini ialah, aku bosan! Tapi still juga nak update blog aku yang tak seberapa ni.

Thanks lah pada sesiapa yang sudi baca entry meraban aku ni (^_^)

0 dah komen (^_^):

PERHATIAN:

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang ditinggalkan. Setiap komen yang ditinggalkan adalah pandangan peribadi anda sebagai pembaca dan tidak menggambarkan pendirian penulis.

Penulis mempunyai HAK untuk tidak menyiarkan sebarang komen yang berunsur PENGIKLANAN, RACISM, LUCAH atau yang sewaktu dengannya.

Dengan membaca dan meninggalkan komen, penulis menganggap anda sudah MEMAHAMI kesemua yang tercatat di dalam PENAFIAN

Untuk sebarang cadangan atau pertanyaan, klik HUBUNGI SAYA

✿ Yana Yani ✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...