Morib Lagi! (^_^)

11:33:00 pm Yana Yani 0 Comments

Hari Sabtu baru ni, Mak ada beritahu nak ke Pantai Morib. Aku malas nak mengiakan atau menidakkan bila Mak tanya sebab style Encik suami bila orang ajak dia akan kata, "Tengoklah dulu"

Semalam masing-masing bangun lambat sebab malam tu kita orang pergi ronda satu Uptown Shah Alam cari baju jersi yang kemudian bertukar menjadi air liur basi. Hehe!

Dalam pukul 8 pagi aku baru terjaga sebab dengar bunyi telefon berdering. Mak tanya kalau kita orang nak ikut dia ke Pantai Morib buat kali yang ke sekian kalinya. Aku tanya Encik suami kalau dia nak ikut sama.

Dia jawab, "Kalau nak ikut bersiaplah"

Lepas aje dia cakap macam tu, kelam kabut aku bersiap apa yang patut. Afif terlompat-lompat bila aku kata nak pergi pantai. "Ee, seronoknya!" kata dia.

Si Aisy pula buat muka blur aje sebab dia tak faham kenapa Abang dia terlompat-lompat. Hehe! Lebih kurang pukul 9:30 pagi kita orang bertolak. Kalau tak silap dalam pukul 11 pagi kita orang sampai sana.

Aku sebenarnya lebih seronok tengok keleteh anak-anak main aje, menarik aje tengok aksi diorang. Entah berapa puluh keping gambar diorang aku dok snap.

Sampai terlupa nak ambil gambar yang lain-lain. Padahal semua pergi kecuali Abang Chik a.k.a Syafie je. Apapun semalam adalah antara the best weekend that i ever had! Seronok sangat!

Next time kita planning cuti-cuti Malaysia sama-sama lagi ye! (^_^)

Excited betul Afif dengan Acu time mula-mula sampai!     
Aisy pula excited dalam dunia dia sendiri!
Tak dapat dalam air, atas darat pun jadilah!
Afif dengan kegilaan baru dia, Ultraman! Sempat lagi "pau" Aunty! Thanks Aunty!
Dua-dua happy dapat apa yang diimpikan setelah "pau" Aunty untuk ke sekian kalinya!
Aisy first time dapat mandi laut. Seronok sangat dia!

0 dah komen (^_^):

PERHATIAN:

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang ditinggalkan. Setiap komen yang ditinggalkan adalah pandangan peribadi anda sebagai pembaca dan tidak menggambarkan pendirian penulis.

Penulis mempunyai HAK untuk tidak menyiarkan sebarang komen yang berunsur PENGIKLANAN, RACISM, LUCAH atau yang sewaktu dengannya.

Dengan membaca dan meninggalkan komen, penulis menganggap anda sudah MEMAHAMI kesemua yang tercatat di dalam PENAFIAN

Untuk sebarang cadangan atau pertanyaan, klik HUBUNGI SAYA

✿ Yana Yani ✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...