Jangan Menonjol! (^_^)

1:28:00 pm Yana Yani 2 Comments

Minggu ni mood aku nak menulis agak down sikit disebabkan kesihatan yang tak menentu disamping kemunculan manusia yang paling aku benci!

Jujurnya aku bukan seorang pembenci dan mungkin perasan benci ni tak akan ada kalau DIA tak menonjol! Automatik semua benda yang DIA pernah lakukan bermain depan mata dan menambahkan AMARAH aku!

JANGAN MENONJOL! Tu aje yang aku nak, tak akan tu pun susahkan nak buat! Tak kisah lepas ni DIA nak jadi stalker ke apa ke, lantaklah! JANGAN MENONJOL! That's it! Full stop!

Aku memang tak pernah suka DIA dari mula dia muncul dan gerak hati aku betul bila satu demi satu perbuatan jelik DIA pada keluarga aku! Pada mata aku, DIA SAMPAH!

Sejak tu perasan benci aku tebal dan makin tebal tiap kali DIA GATAL meninggalkan komen dekat blog ni. Kalau aku boleh block dah lama aku buat!

-----------------------------------------
 

Wahai insan yang bernama KAU,

JANGAN NAK AJAR aku bila KAU tak cakap serupa bikin! Kalau betul agama tu pegangan KAU, KAU tak akan buat apa KAU pernah buat! KAU tak akan cakap apa KAU pernah cakap!

Sakit hati aku ni TAK PERNAH HILANG! AKU TAK BOLEH LUPA!

Dan kalau betul KAU tahu jodoh tu rahsia ALLAH, KAU dah lama move on! Buat apa terhegeh-hegeh lagi kat blog aku ni semata-mata nak tahu perkembangan DIA! MOVE ON LAH WEI!

Sebab KAU, aku pernah disuruh tutup blog ni! Kenapa aku yang kena mengalah? This is my happiness! Nobody can take it! @#$% you don't know how much I HATE YOU!

Kalau KAU tak nak sebarang PERSENGKETAAN, then JANGAN MENONJOL! Itu aje KUNCINYA! Malahan penamat!

Kalau KAU tak nak ada orang syak wasangka pada KAU, then JANGAN bagi ruang dan peluang untuk orang rasa syak wasangka pada KAU! That's it! Isn't that difficult isn't it?

Mungkin satu hari nanti perasan BENCI ni akan hilang mengikut peredaran masa. We never know! But till then, JANGAN MENONJOL! Full Stop!

Yang Benar,
Orang yang benci KAU!

2 comments:

  1. memang ada juga insan2 sebegini sis..berdoa jer agar dia berubah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah pasal nyer...
      menambah luka dihati aje

      Delete

PERHATIAN:

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang ditinggalkan. Setiap komen yang ditinggalkan adalah pandangan peribadi anda sebagai pembaca dan tidak menggambarkan pendirian penulis.

Penulis mempunyai HAK untuk tidak menyiarkan sebarang komen yang berunsur PENGIKLANAN, RACISM, LUCAH atau yang sewaktu dengannya.

Dengan membaca dan meninggalkan komen, penulis menganggap anda sudah MEMAHAMI kesemua yang tercatat di dalam PENAFIAN

Untuk sebarang cadangan atau pertanyaan, klik HUBUNGI SAYA

✿ Yana Yani ✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...