Ramadhan 1434H: Hari Kedua Puluh Tujuh (^_^)

11:58:00 pm Yana Yani 4 Comments

Mood raya dah datang! Nak buat apapun semua MALAS!

Nak post entry pun agak kemalasan dah ni. Besok kerja lagi pula tu! Sungguh malas! Kawan lain semua dah cuti, aku aje yang kononnya RAJIN! Hehe!

Kalau tak disebabkan terpaksa, memang aku dah balun cuti panjang! Tapi nak buat macam mana kalau dah jadi the most important person. Important lah sangat kan! Hehe!

Raya kali ni kami semua akan pulang ke Kuala  Lipis, Pahang! Tapi terpaksa balik pada hari raya pertama sebab adik-adik aku yang kerja dengan jabatan kerajaan still kerja lagi pada Rabu ni.

Nak buat macam mana kan, terpaksa! Nak balik malam raya, tak sanggup nak berdepan dengan jem macam yang pernah kami alami sebelum ni.

Bayangkan bertolak rumah pukul 10 malam, pukul 8 pagi baru sampai kampung! Mengantuk gila! Orang lain sibuk dok bakar lemang, kami sibuk dok buat taik mata! Hehe!

Kali ni pun kami dah plan nak bakar lemang, tapi buat pada raya pertama bukan pada malam raya. Tak apalah janji dapat makan lemang! Tu yang penting! Hehe!

So untuk minggu pertama raya ni, aku tak dapat nak update blog macam biasa. By the way aku nak ucap ribuan TERIMA KASIH untuk Kathy Rbain untuk e-card yang comel!

Blogger paling rajin dok singgah blog aku yang entah apa-apa ni. Terima kasih once again ye! Rajin-rajinlah singgah sini lagi ye! Hehe!


Apapun aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat semua readers. MAAF ZAHIR DAN BATIN.

Insya Allah panjang umur kita jumpa lagi di lain entry!

Pada semua yang dalam perjalanan balik kampung tu especially untuk Fiza Ismail yang on the way balik Langkawi, berhati-hati di jalan raya. Makan kuih jangan lupa kawan kamu di sini ye! Hehe!

Chow! (^_^)

4 comments:

  1. tq sis sebab sudi jadi pembaca blog kathy..selamat hari raya dan hati2 dalam perjalanan ke kuala lipis... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq jugak pada sis sebab sering berkunjung ke blog tak seberapa ni...
      SELAMAT HARI RAYA!

      Delete
  2. selamat hari raya yana... tk lewat kan zura wish, raya kan sebulan...hihihhih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi zura...lm tak nampak =)
      slmt hari raya!

      Delete

PERHATIAN:

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang ditinggalkan. Setiap komen yang ditinggalkan adalah pandangan peribadi anda sebagai pembaca dan tidak menggambarkan pendirian penulis.

Penulis mempunyai HAK untuk tidak menyiarkan sebarang komen yang berunsur PENGIKLANAN, RACISM, LUCAH atau yang sewaktu dengannya.

Dengan membaca dan meninggalkan komen, penulis menganggap anda sudah MEMAHAMI kesemua yang tercatat di dalam PENAFIAN

Untuk sebarang cadangan atau pertanyaan, klik HUBUNGI SAYA

✿ Yana Yani ✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...