Sticker Buatan Homemade Sticker Yang Awesome!

7:24:00 am Yana Yani 16 Comments

Sticker Buatan Homemade Sticker Yang Awesome! | Orang lelaki dan kereta yang merupakan bini kedua mereka memang sesuatu yang agak sukar dipisahkan. MyChintaHati adalah antara orang yang boleh dikatakan agak taksub dengan penampilan kereta dia. Memang segala macam aksesori yang berkaitan dan dirasakan bersesuaian akan dibeli.

Nak dijadikan cerita, tiap kali keluar, MyChintaHati dok belek sticker dekat mana-mana kedai yang kebetulan kami passed by. Tapi tak pernahnya dia beli. Pelik juga. Sampai ke satu tahap YY curious. YY pun tanya kenapa dia belek tapi tak beli. Rupanya dia tak jumpa hak yang dia berkenan. The moment dia kata gitu, terus teringat pada Homemade Sticker.

Terus YY suggested pada MyChintaHati. Dia pun teruja especially bila dia dok survey fanpage milik Homemade Sticker. Pembelian terus dibuat apabila urusan rundingan untuk design, jenis sticker dan harga telah dipersetujui.

Sticker Buatan Homemade Sticker Yang Awesome!
Sticker custom made yang dijual oleh Homemade Sticker

MyChintaHati kata dia suka sangat dengan servis yang Homemade Sticker berikan. Siap kata kalau dia bercadang nak beli sticker lagi, memang tak cari lain dah! Sebabnya utama adalah harga yang ditawarkan dan kemampuan pihak Homemade Sticker deliver apa yang dikehendaki. Lagipun sticker buatan Homemade Sticker ni, memang awesome! Tu yang buat servis mereka highly recommended!

Sticker Buatan Homemade Sticker Yang Awesome!
Proses penampalan

Nak pasang pun agak mudah berdasarkan jenis sticker yang kita tempah. Kalau dah biasa beli sticker mesti tahu camne nak buat. YY dulu pernah sekejab bekerja dengan syarikat advertising. YY punya job handle customer dan ambil order aje. Tapi ada masa-masa tertentu kena juga buat kerja tampal menampal ni. Agak susah pada mulanya tapi jadi seronok the moment kita dah mahir.

Tapi sekarang kalau suruh YY buat lagi, tak mampu dah! Hehe!

Sticker Buatan Homemade Sticker Yang Awesome!
Sticker yang sudah siap ditampal

Senyum meleret MyChintaHati bila dia siap tampal sticker yang dia tempah. Handsome dia kata kereta dia. Ada ye camtu? Hehe!

Sticker Buatan Homemade Sticker Yang Awesome!
Kereta bini dia pun dapat juga

Dia beli dua sticker. Satu lagi dia pasang dekat kereta bini dia. Patut dia beli dua. Ingatkan semua dia nak letak pada kereta dia. Rupanya kereta bini dia pun dapat juga. Hehe! Comel jugalah kereta kecil YY jadinya. Idaklah kosong aje. Hasil dua pembelian ni, dapat juga free gift daripada pihak Homemade Sticker, lupa pula YY nak snap. Hehe!

Untuk dua sticker jenis pantul cahaya dan bersaiz lebih kurang 10 inci setiap satu ni, harga dia kalau tak silap RM50++ termasuk postage.

Menarikkan? Kalau korang nak kan makluman lanjut mengenai pelbagai jenis sticker yang ditawarkan oleh Homemade Sticker, korang boleh hubungi atau klik pautan di bawah. Memang sangat recommed! (^_^)

Sticker Buatan Homemade Sticker Yang Awesome!

16 comments:

  1. aak tak pandai bab sticker kereta nih..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun sama kak
      dulu masa kerja syarikat advertising, tahu juga
      sekarang apa pun tak tahu...haha

      Delete
  2. Terima kasih atas review nya... Kepuasan pelanggan matlamat utama kami...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kembali maria atas servis yang diberikan =)

      Delete
  3. Terbaik.. Memang cantik..

    ReplyDelete
  4. wow! cantik.
    one day akan aida order :)

    ReplyDelete
  5. bab ni aku mmg fail beb hahaahah...tak tau pun yana ape sticker2 kereta nieh hahaahahahaha...ape2pun mmg cun sticker yg korang tempah tuh.....stylo terus keter korang....

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah dengan daku pun lieya wei
      tau jadi tukang nyampai aje...hehe
      itupun en abang punya aida =)

      Delete
  6. Saya tak reti bab-bab ni semua. Kat kereta saya cuma ada sticker JPJ, McD dan juga sticker yang ditampal dek workshop bila kita servis kereta. Lain-lain sticker memang tak tahulah nak letak tang mana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita serupa MD wei
      saya ni jadi tukang nyampai aje
      yang uruskan semuanya, semestinya mychintahati ler
      dia bab benda gini, expert sangat katanya..hehe

      Delete
  7. hahhaa saya ni bab mengumpul sticker rajin juga
    tapi satu pon tak tampal kat kereta....
    entah apa pe'el nya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah saya pun
      ngumpul tu rajin juga
      menampal tu tidak ler daku pun tahu
      mujurlah si cinta hati hebat bab gini...hehe

      Delete

PERHATIAN:

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang ditinggalkan. Setiap komen yang ditinggalkan adalah pandangan peribadi anda sebagai pembaca dan tidak menggambarkan pendirian penulis.

Penulis mempunyai HAK untuk tidak menyiarkan sebarang komen yang berunsur PENGIKLANAN, RACISM, LUCAH atau yang sewaktu dengannya.

Dengan membaca dan meninggalkan komen, penulis menganggap anda sudah MEMAHAMI kesemua yang tercatat di dalam PENAFIAN

Untuk sebarang cadangan atau pertanyaan, klik HUBUNGI SAYA

✿ Yana Yani ✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...