Jana Pendapatan Tambahan Dengan Uber

7:52:00 am Yana Yani 6 Comments

Jana Pendapatan Tambahan Dengan Uber | Dulu kita kerap dengar yang duit bukan segalanya. Tapi hari ini, ia tidak lagi relevan kerana segalanya perlukan duit. Kos sara hidup pada hari ini sangat tinggi. Disebabkan itu YY tak rasa pelik jika ada antara korang memilih untuk melakukan lebih dari satu pekerjaan. Tapi bila kita dah buat dua pekerjaan ni, automatik ia menuntut komitmen yang sangat tinggi. Banyak masa dan tenaga yang korang perlu kerah. Penat weh!

Tahu tak yang sebenarnya ada cara yang lebih mudah untuk korang jana pendapatan tambahan. Korang boleh mendaftar sebagai pemandu Uber di Malaysia.

Jana Pendapatan Tambahan Dengan Uber
Dengan Uber, kita boleh jadi bos

YY difahamkan semakin hari, semakin ramai yang mula menunjukkan minat menjadi pemandu Uber. Ini kerana ia merupakan cara untuk mendapatkan pendapat tambahan paling fleksibel. Ia juga seakan-akan satu pekerjaan sambilan yang mudah dilakukan mengikut kehendak korang. In fact korang tidak terikat dengan sebarang perjanjian.

Antara manfaat paling hebat apabila korang menyertai Uber adalah korang boleh menjadi bos kepada diri korang sendiri. Korang boleh mengawal sepenuhnya sebanyak mana pendapatan tambahan yang korang mahu dan korang boleh memandu pada bila-bila masa sahaja. Korang yang tetapkan jadual korang sendiri. You be the boss!

Jana Pendapatan Tambahan Dengan Uber
Tips mudah untuk jana pendapatan tambahan sebagai pemandu Uber

Dengan Uber, korang memang boleh buat banyak duit. Sebabnya korang akan mendapat 80% dari apa yang dibayar penumpang. Lepas tu, lagi banyak korang memandu, lagi banyak pulangan yang korang perolehi. Untuk makluman korang, pihak Uber akan membayar wang tambahan kepada pemandu yang berada di core area. Core area ni merujuk kepada kawasan yang terdapat ramai penumpang.

Jana Pendapatan Tambahan Dengan Uber
Moh jana pendapatan tambahan dengan Uber

Untuk menjadi pemandu Uber, korang hanya perlu mempunyai kenderaan sendiri yang tidak melebihi usia 10 tahun. Korang juga perlu punyai lesen memandu yang sah dan telefon pintar. Cara nak daftar pun sangat mudah dan percuma! Kalau korang daftar hari ini, tak lama lepas tu korang dah boleh bergelar pemandu Uber. Lagipun nak mendaftar tidak mengambil masa yang lama. Hanya sekitar empat minit.

Jana Pendapatan Tambahan Dengan Uber
Klik banner untuk mendaftar

Nampak tak betapa mudahnya nak jana pendapatan tambahan dengan Uber. Korang hanya perlu daftar, memandu pada bila-bila masa yang korang suka, pastikan berada di dalam kawasan core area dan lepas tu dapat duit! So tunggu apa lagi weh. Moh ler jana pendapatan tambahan dengan Uber. Cepat daftar sekarang!

6 comments:

  1. mmg pemandu Uber ni boleh buat duit..rata2 pemandu Uber yg sy interview hehe dengarnya mmg boleh tambah pendapatan tapi kena rajin ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana-mana pekerjaan pun perlukan kerajinan
      idak tak jadi apa...haha

      Delete
  2. Sekarang memang lebih ramai orang guna perkhidmatan Uber atau pun Grabcar. Kasihan pemandu teksi, tapi nak buat macamana. Kenalah ikut peredaran zaman. Jadi pemandu Uber/Grabcar ni tak terikat pada sesiapa dan boleh bekerja bila-bila hendak. Kalau nak keluar tengah malam pun takpalah kot dah kita yang jadi boskan!

    ReplyDelete

PERHATIAN:

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang ditinggalkan. Setiap komen yang ditinggalkan adalah pandangan peribadi anda sebagai pembaca dan tidak menggambarkan pendirian penulis.

Penulis mempunyai HAK untuk tidak menyiarkan sebarang komen yang berunsur PENGIKLANAN, RACISM, LUCAH atau yang sewaktu dengannya.

Dengan membaca dan meninggalkan komen, penulis menganggap anda sudah MEMAHAMI kesemua yang tercatat di dalam PENAFIAN

Untuk sebarang cadangan atau pertanyaan, klik HUBUNGI SAYA

✿ Yana Yani ✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...