New Look: Saya Suka! (^_^)

11:30:00 pm Yana Yani 4 Comments

Aku sebenarnya dah agak lama nak tukar design blog aku ni. Lagipun ada beberapa orang mengatakan bahawa blog aku ni nampak serabut.

Cantik pada mata aku, tapi tak pada orang lain! So aku pun cuba dok cari sesiapa yang boleh design blog kesayangan aku ni. Ramai juga yang aku jumpa.

Harga bermacam-macam, ikut kemampuan masing-masing. Tapi majoriti price dia standard. Kira untuk orang macam aku, affordable!

Tapi aku tak berkenan bila dia orang ada mentioned dalam term and condition diorang yang diorang tak suka customer cerewet! Nama pun customer, mestilah cerewet ye dak?

Tak akan nak mengiakan aje! Dari segi customer service, diorang FAIL!

So aku meneruskan pencarian aku. Kebetulan aku terjah blog Queen Of Butterfly yang merupakan kawan time zaman sekolah aku dulu.

Dari blog dia aku kenal Cik Rose Cute.

Hasilnya seperti yang korang nampak sekarang. Aku SUKA sangat! Honestly ia diluar jangkaan aku! Anyway harus diakui disebabkan aku, kerja Cik Rose delay. Sorry sangat!


Apapun Cik Rose, you have done a very fantastic job! Terima kasih sebab BERSABAR dengan saya! Hehe! Seriously tak sengaja. Kebetulan memang busy minggu ni.

Jangan serik berurusan dengan saya lagi tau! Hehe! Tapi one thing for sure, memang akan cari akak lagi. So for those yang nak tempah blog, bolehlah berurusan dengan Cik Rose Cute ye.


P/S - Dah lama tak dapat update blog, asyik berebut laptop dengan Encik suami. Hehe! (^_^)

4 comments:

  1. As-salam yana...terima kasih ya...review akak...yana taklah cerewet sangat...ada lagi cerewet dari yana...yg akak jumpa....tau...tapi akak taklah bising dan war2kan dalam blog hihihi...

    Nama pun customer, mestilah cerewet ye dak?hihihi
    kalau akak pun cerewet jugak tau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...terima kasih kak
      Saya appreciate keja akak...lain kali confirm cari akak lagi (^_^)

      Delete
  2. suka sis..terkejut juga masa masuk blog ni tadi..tapi memang design cik rose meletup..kathy pun selalu tengok tuto cik rose ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan...saya pun baru kenal dia
      tapi saya puas hati sangat! =)

      Delete

PERHATIAN:

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang ditinggalkan. Setiap komen yang ditinggalkan adalah pandangan peribadi anda sebagai pembaca dan tidak menggambarkan pendirian penulis.

Penulis mempunyai HAK untuk tidak menyiarkan sebarang komen yang berunsur PENGIKLANAN, RACISM, LUCAH atau yang sewaktu dengannya.

Dengan membaca dan meninggalkan komen, penulis menganggap anda sudah MEMAHAMI kesemua yang tercatat di dalam PENAFIAN

Untuk sebarang cadangan atau pertanyaan, klik HUBUNGI SAYA

✿ Yana Yani ✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...