Singkirkan 99.9% Bakteria Dengan Tisu Lembap Antibakteria Aiken

10:58:00 am Yana Yani 2 Comments

Singkirkan 99.9% Bakteria Dengan Tisu Lembap Antibakteria Aiken | Kuman dan bakteria walau tidak dapat dilihat dengan mata kasar, mereka sentiasa hidup di sekeliling kita. Malahan mereka ni membiak dengan cepat sehingga mampu menyebarkan pelbagai jenis penyakit. Hari ni YY berbesar hati nak berkongsi dengan korang cara yang berkesan untuk mencegah kehadiran kuman. Macam mana caranya? Dengan memastikan tangan kita sentiasa bersih. Disebabkan itu, AIKEN yang merupakan jenama yang dipercayai sebagai produk penjagaan antibakteria sejak tiga dekad yang lalu memperkenalkan Tisu Lembap Antibakteria Aiken.

Pek Tisu Lembap Antibakteria Aiken ini berupaya menyingkirkan 99.9% bakteria merbahaya dengan berkesan dan memberikan haruman serta meninggalkan kelembapan pada kulit.

Menyingkirkan 99.9% bakteria merbahaya dengan berkesan

Tisu antibakteria ini memang ada banyak kegunaan. In fact, korang boleh gunakan untuk semua rutin harian korang. Contohnya macam korang nak pergi ke pasaraya atau kedai runcit berhampiran, korang boleh gunakan pek tisu ni untuk mengelap trolley atau pemegang bakul; ataupun selepas korang dok pilih barangan basah seperti daging, sayur-sayuran, buah-buahan. Penggunaan Tisu Lembap Antibakteria Aiken ini mampu membantu mengurangkan penyebaran bakteria merbahaya.

Apa yang menarik mengenai Tisu Lembap Antibakteria Aiken adalah ia boleh di bawa ke mana-mana sahaja. Sama ada di dalam kenderaan ataupun beg tangan korang. In fact, dengan adanya Tisu Lembap Antibakteria Aiken ni, korang boleh melakukan aktiviti pembersihan tangan serta-merta walau di mana sahaja korang berada. Paling tragis kalau korang pergi ke tempat yang tidak menyediakan kawasan membasuh tangan, kira dah macam kes naya! Tapi korang jangan risau sebab korang ada Tisu Lembap Antibakteria Aiken. Gunakan aje pek tisu tu sebab ia boleh bertindak sebagai alternatif selain dari sumber air untuk membersihkan tangan korang.

Diuji secara dermatologi dan dijamin 100% bebas alkohol.

Tisu Lembap Antibakteria Aiken ini sesuai digunakan untuk sesiapa sahaja dan dalam apa jua keadaan sekalipun. Harga dia pun sangat affordable. Korang boleh memiliki pek berkembar Tisu Lembap Antibakteria Aiken ini dengan harga RM6.50 untuk Semenanjung dan RM6.80 untuk Sabah dan Sarawak. Setiap pek Tisu Lembap Antibakteria Aiken ni mengandungi 20 helai dan boleh didapati di semua pasaraya terkemuka, pasaraya hyper dan farmasi di seluruh negara.

Pek Tisu Lembap Antibakteria Aiken boleh didapati dalam dua variasi menarik iaitu :-
Aiken Tisu Lembap Antibakteria - Perlindungan Tambahan

TISU LEMBAP ANTIBAKTERIA AIKEN – PERLINDUNGAN EKSTRA

Pek tisu ini dirumus khas dengan Minyak Tea Tree yang terkenal dengan manfaat pembersih semulajadi untuk meningkatkan perlindungan. Ia menyegarkan serta membersihkan kulit daripada kekotoran, serta lebihan minyak dengan pantas supaya meninggalkan kulit berasa lebih bersih, lembut dan menyegarkan. Produk ini telah diuji secara dermatologi dan ianya selamat digunakan oleh seisi keluarga. Ia juga dijamin 100% bebas alkohol.
Aiken Tisu Lembap Antibakteria - Pelembapan Tambahan

TISU LEMBAP ANTIBAKTERIA AIKEN – PELEMBAPAN EKSTRA 

Pek tisu ini diperkaya dengan Aloe Vera untuk kelembapan yang selesa pada kulit. Ia menyingkirkan 99.9% bakteria berbahaya sambil mengekalkan kesegaran, kelembapan, serta memberikan anda kulit yang lembut. Tisu ini diperbuat dari fabrik bertekstur lembut yang membersih tanpa sebarang ketidakselesaan. Ia menjadikan kulit anda berasa segar dengan bau yang menyenangkan. Tisu Lembap Antibakteria Aiken telah diuji secara dermatologi dan ianya selamat digunakan oleh seisi keluarga. Ia juga dijamin 100% bebas alkohol.

Untuk maklumat lanjut mengenai Tisu Lembap Antibakteria Aiken, korang boleh layari laman sesawang berikut :-

2 comments:

  1. Tak pernah beli Aiken lagi..Boleh cuba nak buat cuci make up.. hehhehe

    ReplyDelete
  2. selalu nampak bedak aiken je. sekarang ada wipes :)

    ReplyDelete

PERHATIAN:

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang ditinggalkan. Setiap komen yang ditinggalkan adalah pandangan peribadi anda sebagai pembaca dan tidak menggambarkan pendirian penulis.

Penulis mempunyai HAK untuk tidak menyiarkan sebarang komen yang berunsur PENGIKLANAN, RACISM, LUCAH atau yang sewaktu dengannya.

Dengan membaca dan meninggalkan komen, penulis menganggap anda sudah MEMAHAMI kesemua yang tercatat di dalam PENAFIAN

Untuk sebarang cadangan atau pertanyaan, klik HUBUNGI SAYA

✿ Yana Yani ✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...