Shanghai Fridge Magnet Giveaway By Jari Manis & Scdha Sein Travel

7:23:00 am Yana Yani 17 Comments

Shanghai Fridge Magnet Giveaway By Jari Manis & Scdha Sein Travel | YY dapat tahu mengenai GA melalui Instagram empunya blogger kaki travel, Jari Manis. Beliau adalah antara blogger yang pemurah pernah YY kenali. Lagipun YY dah lama tak join GA. So sebagai tanda sokongan, YY akan cuba penuhi jemputan GA mana-mana blogger yang memang YY "kenali" di alam maya ni. Lagipun nak bagi warm up sikit skill. Lama sangat terperap. Haha!

Jomlah join korang! Manalah tahu ada rezeki kan. Boleh kongsi dengan YY (^_^)

Shanghai Fridge Magnet Giveaway By Jari Manis & Scdha Sein Travel
Klik banner untuk menyertai


SYARAT - SYARAT PENYERTAAN :

1. WAJIB FOLLOW blog Jari Manis : Travel List dan Scdha Sein Photo And Travel. - Done -

2. BUAT dan PUBLISH satu entri bertajuk 'Shanghai Fridge Magnet Giveaway by Jari Manis & Scdha Sein Travel'. - Done -

3. TAMPAL BANNER penyertaan dan backlink kepada entri INI sahaja. - Done -

4. TAG sekurang-kurangnya seorang rakan blogger atau lebih.
- Bab ni YY memang tak boleh fikir orang lain. Teringat Mummy Dearie aje! -

5. JANGAN LUPA tinggalkan tinggalkan link penyertaan anda di ruangan komen entri INI sahaja. - Will be done -

6. Nota Penting : Pastikan follow syarat 1 -5. Jika salah satu syarat tidak dipenuhi, penglibatan TERBATAL. - Done all the above -

INGAT!!!! Tempoh penyertaan dari "07 November 2016 hingga 07 Disember 2016 sahaja".

17 comments:

  1. Maaf yana. Saya keliru sikit je, tentang apa yang u catatkan di ruangan perhatian:

    "Setiap komen yang ditinggalkan adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak menggambarkan pendirian penulis."

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...ayat tak cukup sifat ye?
      penulis di dalam kenyataan tu merujuk kepada saya
      maksudnya saya tak bertanggunjawab untuk komen yang ditinggalkan
      oleh pemilik akaun
      pemilik akaun merujuk pada orang macam adam
      so adam bertanggungjawab sepenuhnya untuk komen yang adam tinggalkan
      ada paham ka bos ;)

      Delete
  2. Goo luck dear...YY peserta No 88 ye

    ReplyDelete
  3. Terima kasih join... Good luck yeahh...

    ReplyDelete
  4. hi, saya datang dari GA yang sama.. done follow sini :)
    Good Luck!

    ReplyDelete
  5. Blogwalking sini..
    http://muslimahsejati96.blogspot.my/2016/11/shanghai-fridge-magnet-giveaway-by-jari.html

    Jemput join http://muslimahsejati96.blogspot.my/2016/11/november-giveaway-by-cp.html

    ReplyDelete
  6. done follow #410

    singgah dari GA yg sama :)

    gd luck!

    ReplyDelete
  7. Ramainya join. Good luck YY!

    ReplyDelete
  8. Blogwalking sini..
    all the best..
    http://kasihkuamani.blogspot.my

    ReplyDelete
  9. Tahniah!!
    http://scdhaseinphoto.blogspot.my/2016/12/pemenang-shanghai-fridge-magnet.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh menang ke? thanks maklumkan ye
      tetiba sengih samoai telinga...hehe

      Delete

PERHATIAN:

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang ditinggalkan. Setiap komen yang ditinggalkan adalah pandangan peribadi anda sebagai pembaca dan tidak menggambarkan pendirian penulis.

Penulis mempunyai HAK untuk tidak menyiarkan sebarang komen yang berunsur PENGIKLANAN, RACISM, LUCAH atau yang sewaktu dengannya.

Dengan membaca dan meninggalkan komen, penulis menganggap anda sudah MEMAHAMI kesemua yang tercatat di dalam PENAFIAN

Untuk sebarang cadangan atau pertanyaan, klik HUBUNGI SAYA

✿ Yana Yani ✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...