Ruam Bayi Powder Tidak Pernah Menukar Label

7:45:00 am Yana Yani 19 Comments

Ruam Bayi Powder Tidak Pernah Menukar Label | Ruam Bayi Powder merupakan produk yang sangat dikenali kerana berkesan mengatasi pelbagai penyakit kulit seperti psoriasis, ekzema, ruam bayi dan lain-lain berkaitan dengan penyakit kulit. Kerana keberkesanannya, ia menarik kemunculan pelbagai produk tiruan yang cuba menandingi produk Ruam Bayi Powder yang asli. Pelbagai taktik digunakan bagi menarik pembeli Ruam Bayi Powder yang sedia ada.

Bagi mengaburi mata kasar pembeli, taktik yang digunakan oleh produk tiruan adalah mengatakan produk Ruam Bayi Powder telah menukar nama dan label. Ini adalah tidak benar sama sekali! Diulang sekali lagi, TIDAK BENAR! Produk Ruam Bayi Powder tidak pernah menukar nama mahupun label. Bagaimana korang beli sebelum ini, begitulah juga nama dan labelnya kini. Tiada sebarang perubahan. Ingat tau!

Ruam Bayi Powder Tidak Pernah Menukar Label
Ruam Bayi Powder tidak pernah menukar nama mahupun label

Apa yang menarik mengenai Ruam Bayi Powder sehingga menarik kemunculan produk tiruan? Bagus persoalan tu. Inilah yang YY akan cuba rungkaikan dan jawapannya adalah, of course sebab keberkesanannya!

Untuk makluman, produk Ruam Bayi Powder dihasilkan daripada 100 peratus tanah liat putih kaolin yang berkualiti tinggi dan yang terbaik di dunia. Ia mengandungi mineral semulajadi yang bertindak menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit. Ia kemudian ditambah dengan air bertapis atau paling tepat tanpa klorin.

Baca Penawar Psoriasis, Ruam Bayi Dan Semua Jenis Penyakit Kulit

Bahan semulajadi yang digunakan itulah yang menyebabkan ianya sesuai digunakan untuk semua jenis masalah kulit. In fact produk Ruam Bayi Powder mempunyai permintaan tinggi sehingga ke negara Jepun, Brunei, Singapura dan Indonesia.

Ruam Bayi Powder Tidak Pernah Menukar Label
Ruam Bayi Powder dihasilkan daripada 100 peratus tanah liat

Pandang bekas nampak kecil aje kan? Oops, don't judge the book by its cover! Kecil-kecil cili padi ni! Walaupun bekasnya kelihatan kecil, setiap bekas Ruam Bayi Powder ni tahan lama tau Kisah benar ni! Ia juga boleh ditambah dengan air bertapis atau air Zam-Zam sekiranya kering. Tapi jangan gunakan air paip tau! Nanti hilang kemujaraban produk Ruam Bayi Powder ni.

Yang bestnya pasal Ruam Bayi Powder ini adalah ianya cepat meresap pada kulit dan terasa sejuk ketika kita mula menggunakannya. Anak dara YY, si dak Aisyah tu ada mild ekzema. So YY pun cuba gunakan pada dia. Aisyah cakap, “Sejuklah Mama. Sonok!”

Baca Penyembuh Bagi Sakit Kulit Biasa dan Kronik

Ruam Bayi Powder Tidak Pernah Menukar Label
Dak Aisyah suka guna Ruam Bayi Powder. Sejuk katanya

Cara penggunaan pun mudah sahaja. Korang hanya perlu sapukan Ruam Bayi Powder di bahagian yang bermasalah. Sapukan pada waktu pagi selepas mandi dan waktu malam sebelum tidur. YY dimaklumkan yang sapuan pada waktu malam lebih berkesan sebab masa tidur kita kurang bergerak. Tapi kita juga boleh sapu atau gunakan seberapa banyak kali dalam sehari untuk mendapatkan kesan maksima. Takde masalah.

Kalau apa yang YY huraikan ni kurang meyakinkan, korang boleh baca TESTIMONI pengguna lain yang telah melalui sendiri pengalaman menggunakan produk Ruam Bayi Powder yang asli. Ingat ye, bagi memastikan keberkesanan, pastikan korang membeli produk Ruam Bayi Powder yang asli.

Ruam Bayi Powder Tidak Pernah Menukar Label
Pastikan beli produk Ruam Bayi Powder yang asli

Untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut mengenai produk Ruam Bayi Powder yang asli atau ingin membeli, korang boleh klik pautan atau hubungi terus nombor yang YY sertakan di bawah. Ingat ye, pastikan korang memiliki produk yang asli untuk mendapat keberkesanan Ruam Bayi Powder

Nombor telefon :
Encik Hafis +6013-480 6787 (Bahagian Pemasaran)
Puan Nurul  +6017-623 9935 (Produk Owner)

Facebook :

19 comments:

  1. Mazni pakai tepung ubi untuk ruam. Alhamdulillah bagus.

    ReplyDelete
  2. Fewwittt cun modelnya... nak tunjuk gigi ke produk tu sebenarnya...

    ReplyDelete
  3. First time tahu produk ni..
    Aina pun jenis yg eczema juga.. teruk juga masa kecil dulu..
    Alhamdulillah, dah jumpa produk organik yg serasi dgn eczema dia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh cuba ni kak
      tapi yelah, kadnag bergantung dengan kesuaian juga kn

      Delete
  4. produk baru ka.. baru dgr ja produk ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak juga...dah agak dikenali
      tapi mungkin dikalangan yang menggunakan aje

      Delete
  5. sesuai utk ekzema ke..ada kawn kat opis anak dia ekzema..mkn un byk berpantang sbb effect ke anak..nanti sis try suggest kat dia guna produk ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesuai JM
      cubalah. manalah tau sesuai
      kadang lain orang lain level kesuaian dia

      Delete
  6. Tak pernah dgr lg produk ni.. Kakak ipar sy guna herbal blend shaklee untuk anak2 dia.. So far memang berkesan

    ReplyDelete

PERHATIAN:

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang ditinggalkan. Setiap komen yang ditinggalkan adalah pandangan peribadi anda sebagai pembaca dan tidak menggambarkan pendirian penulis.

Penulis mempunyai HAK untuk tidak menyiarkan sebarang komen yang berunsur PENGIKLANAN, RACISM, LUCAH atau yang sewaktu dengannya.

Dengan membaca dan meninggalkan komen, penulis menganggap anda sudah MEMAHAMI kesemua yang tercatat di dalam PENAFIAN

Untuk sebarang cadangan atau pertanyaan, klik HUBUNGI SAYA

✿ Yana Yani ✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...