Pastikan Minyak Herba Asma Mujarab Asli Baru Beli

9:36:00 am Yana Yani 3 Comments

Pastikan Minyak Herba Asma Mujarab Asli Baru Beli | Populariti yang dimiliki oleh Minyak Herba Asma Mujarab sebagai rawatan alternatif untuk asma, lelah dan batuk berkahak telah menyebabkan wujudnya lambakan produk tiruan di pasaran. Walaupun kandungan produk tiruan berkenaan tidak setanding dengan produk asli, ia pastinya akan menjejaskan kepercayaan pengguna kepada Minyak Herba Asma Mujarab. Jesteru, langkah drastik diambil bagi mengelakkan pengguna dari terus ditipu.

Entri ini diterbitkan bagi memastikan pengguna memiliki Minyak Herba Asma Mujarab yang asli dan menggunakannya tanpa ragu-ragu.

Pastikan Minyak Herba Asma Mujarab Asli Baru Beli
Minyak Herba Asma Mujarab yang asli

Sedikit info mengenai Minyak Herba Asma Mujarab ini adalah ianya dihasilkan daripada ramuan rahsia warisan turun temurun daripada seorang Pak Cik tua di sebuah kampung sejak 40 tahun yang lalu. Selain bertindak sebagai rawatan alternatif untuk asma, lelah dan batuk, ia juga boleh digunakan untuk mengatasi masalah gigitan serangga, luka, tergeliat, terkena api, bengkak, lenguh, sakit gigi, kembung pert dan lain-lain. Minyak Herba Asma Mujarab ini sesuai untuk semua peringkat umur.

Even anak YY, si Aisyah yang mudah terkena batuk berkahak, YY dah cuba gunakan Minyak Herba Asma Mujarab ni. Alhamdulillah batuk berkahak dia cepat hilang. Sapu sedikit sahaja di bahagian dada dan belakang dia. Rasa berangin Minyak Herba Asma Mujarab buat Aisyah boleh tidur dengan nyenyak. Kalau dulu bila tidur malam, kuat bunyi dia batuk. Kesian. Dia pantang minum atau makan benda berais, dia akan mula batuk berkahak. Dulu kerap juga dia kena guna nebulizer.

Baca Penawar Anak-Anak Semput, Lelah, Asma dan Batuk

Tapi ingat, hanya Minyak Asma Herba Asma Mujarab yang asli sahaja mampu memberikan kesan efektif seperti yang YY nyatakan di atas. Meh YY kongsikan cara untuk mengetahui sama ada Minyak Herba Asma Mujarab yang korang beli adalah produk yang asli ataupun tiruan.

Pastikan Minyak Herba Asma Mujarab Asli Baru Beli
Wajah ceria Aisyah

Pengeluar produk tiruan melakukan pelbagai cara untuk mengaburi mata pengguna Minyak Herba Asma Mujarab. Selain menjual dengan harga yang sama, ia juga menggunakan seal berwarna jernih dan menampal pelekat seolah hologram pada produk tiruan. Rupa bentuk yang berbeza dari produk asli menimbulkan kekeliruan dikalangan pengguna. Malah ramai mengatakan bahawa produk tiruan berbau seperti asap dan tidak berangin berbanding dengan produk asli.

Disebabkan kelambakkan produk tiruan di pasaran, pihak yang Minyak Herba Asma Mujarab asli telah mengambil langkah drastik dengan memperkenalkan produk yang mempunyai pelekat hologram, kod QR dan nombor siri yang berbeza pada setiap produk. Contoh pelekat yang YY maksudkan boleh dilihat seperti di gambar bawah.

Pastikan Minyak Herba Asma Mujarab Asli Baru Beli
Yang asli mempunyai pelekat hologram, kod QR dan nombor siri

Pelekat hologram ini membolehkan korang untuk melakukan imbasan pada kod QR dengan menggunakan telefon pintar. Imbasan yang dilakukan akan membawa korang ke sebuah laman web yang dapat mengesahkan keaslian produk Minyak Herba Asma Mujarab. Selain dari kod QR, pengesahan juga boleh dilakukan melalui penggunaan cahaya. Huruf "S" yang terletak pada pelekat akan berputar dan bertukar saiz.

Sekiranya kesemua ciri yang dinyatakan ada pada produk Minyak Herba Asma Mujarab yang korang beli, maka yakinlah bahawa ia adalah produk yang asli dan boleh digunakan tanpa sebarang rasa ragu-ragu.

Baca Berhati-hati dengan Minyak Herba Asma Mujarab tiruan


Sekiranya masih kurang jelas, video di atas juga dapat membantu korang untuk mengenali produk Minyak Herba Asma Mujarab yang korang beli adalah asli atau sebaliknya. Pastikan ianya Minyak Herba Asma Mujarab yang asli, baru beli.

Korang juga boleh menghubungi Puan Nurul di talian +6017 623 9935 (pemilik produk) atau Encik Hafis (bahagian pemasaran) di talian +6013 480 6787 untuk pengesahan. Sila Follow dan Like page rasmi Minyak Herba Asma Mujarab untuk maklumat terkini.

3 comments:

  1. Minyak ni mmg bagus..SA tgh semput..sapu ni selalu memang cepat hilang

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan SA. bagus sangat
      saya pun tak nafikan bab tu

      Delete
  2. Kalau macam ni patut beli satu simpan kat rumah. Anak-anak saya tu bila takda stok ubat kat rumah, masa tulah kena demamlah, batuklah, macam-macam lagi!

    ReplyDelete

PERHATIAN:

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang ditinggalkan. Setiap komen yang ditinggalkan adalah pandangan peribadi anda sebagai pembaca dan tidak menggambarkan pendirian penulis.

Penulis mempunyai HAK untuk tidak menyiarkan sebarang komen yang berunsur PENGIKLANAN, RACISM, LUCAH atau yang sewaktu dengannya.

Dengan membaca dan meninggalkan komen, penulis menganggap anda sudah MEMAHAMI kesemua yang tercatat di dalam PENAFIAN

Untuk sebarang cadangan atau pertanyaan, klik HUBUNGI SAYA

✿ Yana Yani ✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...