Pemenang Segmen Mudah | Sempena Ulang Tahun Kelahiran Yana Yani

7:43:00 am Yana Yani 22 Comments

Pemenang Segmen Mudah | Sempena Ulang Tahun Kelahiran Yana Yani | Hari ini seperti yang dijanjikan, YY sangat berbesar hati untuk mengumumkan tiga orang pemenang bagi Segmen Mudah yang YY anjurkan sebelum ini. Segmen ini mendapat tajaan bersama Handsock Besar Malaysia. So siapakah pemenang bertuah bagi segmen ini?

Sebelum pemenang diumumkan, YY nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua nama di bawah kerana sudi meluangkan masa untuk menyertai segmen ini.

Pemenang Segmen Mudah | Sempena Ulang Tahun Kelahiran Yana Yani
Senarai nama peserta yang menyertai

Pemilihan pemenang telah dilakukan secara manual oleh YY dan anak-anak. Sila tengok video untuk melihat pemenang bagi Segmen Mudah | Sempena Ulang Tahun Kelahiran Yana Yani. Tahniah buat yang tersenarai sebagai pemenang. Bagi yang tidak tersenarai tu, jangan berkecil hati ye. Cuba lagi di masa akan datang.


Buat ketiga-tiga pemenang, sila lihat email masing-masing. YY sudah emailkan mengenai pengumuman ini kepada ketiga-tiga pemenang. Sila respond dalam masa tiga hari mulai dari hari ini bagi urusan penghantaran hadiah. Untuk makluman, urusan penghantaran hadiah akan dilakukan oleh Handsock Besar Malaysia.

Tahniah sekali lagi buat ketiga-tiga pemenang (^_^)

22 comments:

  1. wah..tahniah pada yang berjaya..saya tak ingat la pasal segmen YY ni..sorry sangat2...dalam nak join tu boleh lupa pulak...Ya Allah..teruk nya saya..Sorry ye YY..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak mengapalah diana. hehe
      saya pun tak begitu aktif advertise

      Delete
  2. Dari kakak juga buat mereka TAHNIAH!

    ReplyDelete
  3. alhamdulllah....murah rezeki yana anjur giveaway...

    tahniah buat pemenang...

    ReplyDelete
  4. wahhh..tahniah pada semua pemenang...murah rezeki :)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. cuba lain kali ye fiza =)
      terima kasih support

      Delete
  6. Tahniah pada pemenang.. :-)

    ReplyDelete
  7. Tahniah kepada semua pemenang.. Tak sempat join rasanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak mengapa maria
      lain kali boleh join =)

      Delete
  8. Assalamualaikum.. alhamdulillah :) rezeki baru lepas betulkan handphone.. banyak notification masuk.. hehe.. orait nanti saya reply emel tu ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam
      wah! tahniah! rezeki berganda namanya tu =)

      Delete
  9. Tahniah kepada ketiga-tiga pemenang. Kalau tak join macam saya ni, tak bolehlah nak kata sedih sebab tak menangkan ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pelik jugalah kalau tak join nak sedih..hehe
      lain kali join ye =)

      Delete

PERHATIAN:

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang ditinggalkan. Setiap komen yang ditinggalkan adalah pandangan peribadi anda sebagai pembaca dan tidak menggambarkan pendirian penulis.

Penulis mempunyai HAK untuk tidak menyiarkan sebarang komen yang berunsur PENGIKLANAN, RACISM, LUCAH atau yang sewaktu dengannya.

Dengan membaca dan meninggalkan komen, penulis menganggap anda sudah MEMAHAMI kesemua yang tercatat di dalam PENAFIAN

Untuk sebarang cadangan atau pertanyaan, klik HUBUNGI SAYA

✿ Yana Yani ✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...