CABARAN MENULIS ENTRI DENGAN TULISAN TANGAN

7:50:00 am Yana Yani 22 Comments

Dalam dunia serba canggih ni, kebanyakkan di antara kita agak jarang menulis menggunakan tangan kecuali disebabkan profession yang kita ceburi memerlukan kita sentiasa menulis.

Macam profession YY, menulis menggunakan tangan adalah terhad kecuali untuk kes-kes tertentu. Kalau menulis pun, janji sendiri faham sudah! (^_^)

So YY terpanggil menyertai cabaran menulis entry menggunakan tulisan tangan anjuran Suria Lekatlekitgurl ni semata-mata disebabkan tercabar! Hehe!

Klik gambar untuk maklumat lanjut

Benda ni bukan pasal sape menang atau kalah, tiada juga unsur paksaan. Ianya lebih kepada satu cabaran untuk diri sendiri menulis entry menggunakan tulisan tangan. 

Sape yang belum join, marilah participate. Tak akan tak rasa tercabar tengok blogger lain sertai cabaran yang agak rare ini. Tak susah mana pun.

Korang hanya memerlukan pen, sehelai kertas dan sedikit idea untuk dicoretkan. Senang kanEh, macam dah panjang pula YY ni membebel. Hehe

Meh kita tengok kehodohan tulisan tangan YY! Tapi kalau sesiapa berjiwa seni, dia pastinya boleh nampak kehalusan seni tulisan tangan YY (^_^)


Amacam korang? YY yang kononnya sibuk ni pun dah join. Korang bila lagi? Marilah kita sesama memeriahkan cabaran ni. So siapa lagi nak cabar YY ni? Bring it on!

Till we meet again, Assalamualaikum (^_^)

22 comments:

  1. assalamualaikum
    singgah pagi
    yeeeeeeeeeeee berjaya

    ReplyDelete
  2. habis entry Sydney nanti saya akn sertai cabaran nih...

    ReplyDelete
  3. ok la tu.. selagi orang boleh baca kategori cantik la.. terima kasih sebab sudi sahut cabaran ni

    ReplyDelete
  4. Rajin nya...cantik jugak..sepuluh kali cantik dari tulisan saya nih..hahahah

    ReplyDelete
  5. hahaha..ok...nanti saya nak cuba join jugak..
    saya hari2 kena menulis jugak..
    tulis MC !
    :P

    ReplyDelete
  6. Cantik je.
    cantik lagi dari tulisan doctor.ekekek

    ReplyDelete
  7. Samelah dengan saya pun, sebelum ni saya cukup tak suka menulis tangan, tambahan pula saya ni memang kaki IT, tapi baru2 ni saya macam sedar kelebihan menulis tangan.

    ReplyDelete
  8. nak tulis sikit2 boleh lah.. kalau sampai 300 patah perkataan, tunggu ambik SPM balik.. hehe..

    ReplyDelete
  9. Salam .Hee rajinnya menulis tangan.

    ReplyDelete
  10. Ermm susah ni syarat2nya. Tapi cabaran ni sgt menarik dan kretif. Nak masuk ke tidak, nak masuk ke tidak. hehehe.. tak rajin masalahnya nak tulis tangan. Apa2 pun good luck ye YY.

    ReplyDelete
  11. Masih comel tulisannya... Boleh dibaca dgn jelas .

    ReplyDelete
  12. ahaks...sekali pandang ingatkan tulisan lelaki heheheh

    ReplyDelete
  13. Eh, eh, YY... memang buruklah! Hahaha... Okey gurau jer (tapi benar) silalah jangan nak kecik-kecik hati sebab kita ni bakal besan. Tak bawa kang pergi makan-makan kat luar ^_^

    Saya dah nampak nama YY kena tag dalam blog Suria ni. Dok fikir juga buat ke tidak YY ni dengan kesibukannya sampaikan blog pun tak berupdate. Tahniahlah ya! Anda berjaya menyahut cabaran. Saya pun dah lama tak pegang pen mahupun pensel. Jangan haraplah saya nak join sebab letih argghh nak tulis surat cinta pakai tangan. Hantar souvenir dengan surat cinta bertaip lagi. Kalaulah boleh, depan parcel tu pun saya nak taip juga tau!

    ReplyDelete
  14. wah , ada geng ! lebih kurang sama dgn tulisan sistu ... heeeee

    ReplyDelete
  15. Cantik dan menarik juga tulisan si mama sorang ini. Bakat menulis dengan tangan terserlah.....banyak makna di sebalik bentuk tulisan tangan ni.

    ReplyDelete
  16. Cantik dan menarik tulisan tangan si mama kita YY.....setiap tulisan berbeza bentuknya tetapi memberi banyak makna disebaliknya.

    Ada masa jom layari blog saya. Saya pun dah hantar penyertaan. Sekadar suka-suka.

    ReplyDelete
  17. Tulisan lya buruk sgt.. huhu

    ReplyDelete
  18. macam best je nih..boleh sertai lg ke ni? hehehe

    ReplyDelete
  19. Haha.. rajin sungguh ni.. kalau saya, tak la jawabnya.. tulisan saya hanya lawa bila tulis di whiteboard guna marker pen.. haha..alasan baik punya

    ReplyDelete
  20. Menarik jugak nie.. Btw lawa tulisan tangan yana...hehehe

    ReplyDelete

PERHATIAN:

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang ditinggalkan. Setiap komen yang ditinggalkan adalah pandangan peribadi anda sebagai pembaca dan tidak menggambarkan pendirian penulis.

Penulis mempunyai HAK untuk tidak menyiarkan sebarang komen yang berunsur PENGIKLANAN, RACISM, LUCAH atau yang sewaktu dengannya.

Dengan membaca dan meninggalkan komen, penulis menganggap anda sudah MEMAHAMI kesemua yang tercatat di dalam PENAFIAN

Untuk sebarang cadangan atau pertanyaan, klik HUBUNGI SAYA

✿ Yana Yani ✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...